2012. november 6., kedd

Blogvizitek (39) - Fényírásos emlékek

A Csanádi Dávid üzemeltette fotóblog jótékony homályban hagyja alkotóját, aki - bár személyesen szólítja meg látogatóit, szeret kontemplálva a háttérben maradni. Ezért nem köti időhöz sorsa eljegyzését a fotóval: meg kell elégednünk annyival, hogy ő gyermekkora óta képekben gondolkozik. Majd hozzáfűzi: " Igaz, voltam közben könyves- és barkácsbolti eladó, autómosó, asszisztens a Természettudományi Múzeumban, dolgoztam call centerben, építettem kiállításokat, újságírtam, de soha nem szakadtam el a fényképezéstől."

Ezek után persze, hogy kíváncsian lapozgat az ember az alkotó "fényírásos emlékeiben", azokban, melyek nem a pillanatot ragadják meg - alkotójuk megítélése szerint -, hanem alapos előkészítés eredményeként születnek meg.

Különös érdeklődéssel álltam meg a lomtalanítást ábrázoló sorozatánál, amelyből A közlönyök is kukába kerülnek egyszer c. csendéletet választottam ki. Sokat elmond életünk m egunt, szemétre hányt limlomjairól, amelyektől a jog sem idegen. Sajnos...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése